Google PPC kampánykezelés
Keresési kampányok
Ha azonnali eredményt és megjelenést szeretnél elérni vállalkozásoddal az interneten, akkor nem hagyhatod ki a magyar PPC szolgáltatót. Egy új, vagy rosszul optimalizált weboldal esetében máshogy nem fogják megtalálni weboldalad, vagy webshopod az ügyfelek. Ezek a hirdetések a Google kereső felületén jelennek meg szöveges formában. Egy-egy keresés indítása után a keresési kulcsszóra beállított hirdetéseket listázza elsőként a Google a találati listájában.
Shopping kampányok
Webshopok számára lehet nagy előny, ha rendelkeznek Google Shopping kampánnyal. Ezek a kis kártyás hirdetések szintén a találati oldalon jelennek meg. Nem árul zsákbamacskát, mert az aktuális keresési kifejezésekkel releváns termékeket listázza címmel, képpel, árral, és az árusító webshop nevével. A vásárló ezeknél a hirdetéseknél kapja meg a legtöbb információt egy adott termékről, ezért ha kattint, nagy valószínűséggel vásárolni is fog.
Display kampányok
Ezek olyan vizuális hirdetések, amelyek különböző weboldalak felületein jelennek meg, tehát nem a Google keresési rendszerében, hanem azokon a portálokon, amelyek hirdetési felületet biztosítottak a Google-nek. Leginkább remarketing célokat szolgál, vagyis olyan felhasználókat szoktak vele megcélozni, akik valamilyen módon már kapcsolatba léptek a hirdetővel. Pl. meglátogatta a weboldalát, Youtube csatornáját, vagy közösségi média oldalát.
A mi módszerünk

Először is átnézzük a weboldalad és megállapítjuk a konverziós pontokat. Ha nem találjuk elég hasznosnak a landing oldalad, akkor javaslatot teszünk arra, miként kellene azt átalakítani, hogy aztán jobb eredményeket várhassunk a hirdetésektől. Feltérképezzük versenytársaid oldalait is és összevetjük a tiéddel. Kulcsszótervezést végzünk a te és versenytársaid oldalainak tartalma alapján.
Ezután felállítjuk a kampány(oka)t. Minden szolgáltatásra, vagy termékkategóriára külön hirdetési csoportot állítunk fel, melyben legalább kettő, de inkább négy különböző hirdetést hozunk létre, hogy versenyeztetni tudjuk őket a teljesítményük alapján.
Minden hónapban riportolunk neked, és elvégezzük az általad kért, vagy szakmailag ajánlott módosításokat. Finomhangolunk, karban tartjuk a kulcsszólistát és a kizáró kulcsszólistát.
Facebook és Instagram
Organikus tartalomgyártás

Az organikus tartalom az, amit oldalad követői anélkül is látnak, ha külön hirdetnél rá. Ez a közösség összetartó ereje, ezzel “eteti” az oldal a követőit. Egy üres Facebook, vagy Instagram oldalt ugyanis senki nem fog követni.
Nem mindegy az sem, hogy milyen tartalmat, mikor és hogyan posztolunk. Legalább egy hónapra előre meg kell tervezni, hogy milyen témákat tematizálunk, mi áll jelenleg vállalkozásod fókuszában, merre szeretnéd terelni a közönséged.
Csoportok
Nemcsak üzleti oldalt, zárt Facebook csoportot is létrehozunk vállalkozásodnak. Ennek célja, hogy a közösség ne csak várja a tartalmakat, hanem aktív alakítója legyen. Segítsék egymást a tagok, keljen önálló életre a csoport! A csoporttagságot fizetőssé is tehetjük. Ezzel újabb bevételhez juthatsz, ráadásul a tagok is érzik majd, hogy egy exkluzív klub tagjaivá váltak.
Facebook, Instagram hirdetések
A Facebook lehetőséget ad nekünk arra, hogy célközönséged tűpontosan becélozzuk. Akár többféle célközönséget is létrehozhatunk, akiknek mást és mást kommunikálunk aszerint, hogy milyen érdeklődési körük van, vagy éppen hol tartanak az értékesítési tölcsérben. Felesleges például egy olyan termékkel/szolgáltatással kergetni azt a felhasználót, aki már megvette az adott terméket/szolgáltatást. Egy a megvásárolt áruhoz kapcsolódót viszont nagy valószínűséggel kosárba fog tenni.
Bízd ránk hirdetéseid menedzselését a célközönségek meghatározásától a hirdetések kivitelezéséig! Elkészítjük a kreatívokat, létrehozzuk a kampányokat és rendszeresen riportolunk a teljesítményről.
Kapcsolódó cikkeink
Mit jelent, ha egy digitális marketing ügynökség full-service szolgáltatást ad?
Minden vállalkozó életében eljön az a pont, amikor egy marketing ügynökség segítségével szeretné kihozni a legtöbbet a vállalkozásából, vagy csupán terhessé válnak a marketing feladatok és szívesen delegálná őket. Azonban…
Hirdetésekkel máris számtalan új vásárlót szerzek? Google Ads elvárások és a valóság!
Amikor Google Ads hirdetésekre gondolunk, azonnal megjelennek a dollár jelek a szemünk előtt és bekúszik az a gondolat a látókörünkbe, hogy némi ráfordítással azonnal weboldalunkat a Google keresési lista élére repíthetjük és…
Ingyenes online marketing eszközök, amelyekért a Te vállalkozásod is kiált! II. rész
A Google alternatíváinak kivesézése után górcső alá vesszük a következő INGYENES online marketing eszközt, a közösségi média platformok (koronázatlan) királyát. Bevonása elsőre szuper egyszerűnek tűnik, csupán egy gyors regisztráció és…
Miben segíthetünk? Írd meg nekünk!