35 apartman értékesítés 5 hét alatt – A Ruhagyár Lakópark sztorija
Webfejlesztési és közösségi média kampány a Webgrow full service digitális marketing ügynökségtől.
5 hét alatt szinte az összes apartman elkelt
Az 5 hetes
közösségi média és webfejlesztési kampány eredményeképpen egy apartman kivételével az összes elkelt.
Egyedi fejlesztések - almenük
Életút Apartmanház; Nyugdíjas otthonok a tervezőasztalról; Kerekerdő családi bölcsőde; Csemetekert családi bölcsőde
Két hónap
webfejlesztés után a honlapon láthatóvá váltak az apartmanok az alaprajzválasztótól kezdve a bölcsődei almenü oldalakon át egészen a blogig. A kigondolt, alaposan megtervezett és tökéletesen megvalósított koncepció annyira sikeres lett, hogy 5 hét alatt egy apartman kivételével az összes elkelt.
Ügyfelünk és célcsoportja
Kaposváron a korábban ruhagyárként üzemelő Ruhagyár Lakópark 2019 eleje óta a Magyar Pünkösdi Egyház tulajdonában áll. A közel 7000 m2 hasznos alapterületű, több szintes gyárépület most humán szolgáltató központként üzemel. Az Egyház elképzelése szerint a Ruhagyár Lakópark otthont biztosít olyan szolgáltatásoknak, melyek között itt található az MPE Szeretetotthon; az Életút Apartmanház; a Kerekerdő Családi Bölcsőde, és a Csemetekert Családi Bölcsőde is.
A Ruhagyár Lakópark fő célcsoportja idősek és családosok egyaránt. Egyfelől igyekeztek megoldást nyújtani az idősek otthona mellett mindazoknak, akik az önálló életvitelük fenntartása mellett biztonságos, támogató környezetben szeretnék tölteni nyugdíjas éveiket. Másrészt pedig családi bölcsődéikkel azon családok számára szeretnének minőségi szolgáltatást nyújtani, akik fontosnak tartják, hogy gyermekük felügyeletét keresztény értékrendet képviselő szakember lássa el.
-> A közös kampányunk célja sikeresen megvalósult, ugyanis az 5 hetes közösségi média és webfejlesztési kampány eredményeképpen egy apartman kivételével az összes elkelt!
Kihívások és célok
A közös munka kezdetén láttuk, hogy az ügyfél értette, és komolyan vette a marketing jelentőségét, ezért kiváló minőségű filmeket és arculatot gyártatott, bennünket pedig ehhez a színvonalhoz méltó weboldal fejlesztéssel és közösségi média kampányok kivitelezésével bízott meg. A cél az volt, hogy már a tervezőasztalról el tudják adni az apartmanokat.
A legfőbb kihívás tehát az volt, hogy olyan közösségi média hirdetési stratégiát hozzunk létre, melyek kapcsolatfelvételre ösztönzik a célcsoportot.
A webfejlesztés során arra is ügyelnünk kellett, hogy olyan külalakot hozzunk létre a weboldalnak, amely tökéletesen kielégíti ügyfelünk vágyait, miközben modern stílust kölcsönöz.
-> Az ügyféllel egyetértésben kitűzött célok a következők voltak:
- elsődlegesen: egyedi fejlesztésű weboldal
- a fejlesztések tökéletesítése
- megfelelő időn belüli oldalélesítés
- hirdetési közösségi média kampányok létrehozása
- a kitűzött célcsoport elérése heteken belül
Összegezve a kihívásokat, amelyeknek meg kellett felelnünk:
- Ügyfelünk el tudja adni az apartmanokat mindössze pár héten belül.
- Ehhez két különböző céllal indítottunk Facebook kampányokat. Az egyik a hírlevél feliratkozás volt, a másik pedig a személyes bejárásra jelentkezés. A kampányok során különböző, a célközönséget érintő témákat boncolgattunk, és mindegyikre külön landing oldalt építettünk, amelyben egy kifejezetten arra a témára készült videót ágyaztunk be. A hírleveleken keresztül hasonló témákat boncolgattunk, és igyekeztünk minél több feliratkozót kapcsolatfelvételre terelni.
A kihívások ellenére (vagy éppen ezért) a stratégiánk mottója az lett, hogy rövid időn belül tökéletesre fejlesszük a weboldalt, és a közösségi média kampányokat úgy, hogy végeredményben az ügyfél és célcsoportja igényeit is 100%-osan kielégítsük!
Álomból valóság - az egyedi fejlesztések megszülettek!
Az egyedi fejlesztésű látványtervek rövid időn belül kézzelfoghatóvá váltak. Átélhetővé tettük az érdeklődők számára mindazt, amit akkor még nem láthattak volna a maga teljességében.
MPE szeretetotthona
Az újonnan épülő idősek otthona részleg már a jelen kor legmodernebb kialakításait tükrözi. A minőségi szociális szolgáltatások mellett tágas, jól felszerelt lakószobák érhetőek el. A lakók nyugalmát, kényelmét a parkosított udvar, társalgók, közösségi terek, és nővérhívó rendszerrel ellátott szobák biztosítják. Az almenü célja az volt, hogy visszaadja a szeretetotthon mindennapi életének apróbb pillanatait, illetve betekintést nyújtson jellemzőibe. Fontosnak tartottuk megemlíteni például a lokációt, a programokat, az étkezést, illetve a jelentkezési lehetőségeket is.
Életút Apartmanház
Igyekeztek megoldást nyújtani az idősek otthona mellett mindazoknak, akik az önálló életvitelük fenntartása mellett biztonságos, támogató környezetben szeretnék tölteni nyugdíjas éveiket. Ezen elgondolás alapján született meg 2021-ben az Életút Apartmanház első körben 13 nyugdíjas apartmannal. A szükségre való tekintettel a Beruházó tovább bővíti az apartmanházat, mely a projekt befejezésére közel 35 lakást foglal majd magába. Az almenü alatt bemutattuk a megvalósult projektet, illetve összehasonlítottuk a szeretetotthonnal, hogy mindenki tisztában legyen a különbségekkel.
Kerekerdő Családi Bölcsőde
A családi bölcsőde azon családok számára nyújt minőségi szolgáltatást, akik fontosnak tartják, hogy gyermekük felügyeletét keresztény értékrendet képviselő szakember lássa el. Fontosnak tartottuk, hogy bemutassuk a kisgyermekek számára a biztonságot nyújtó, szeretetteljes légkört, ami nem más, mint a Kerekerdő Családi Bölcsőde. A menüpont alatt szerepelnek a bölcsődei alapszolgáltatások, fotók, jelentkezési lehetőségek is.
Csemetekert Családi Bölcsőde
A Kerekerdő Családi Bölcsőde almenühöz hasonló jegyekkel ruháztuk fel ezt az aloldalt.
Az elkészült weboldal






Címszavakban a Webgrow-csapatról
A csapatról
A frontvonalban, ügyfélkapcsolattal foglalkozó munkatársakon felül a projekt webfejlesztő és PPC-menedzser aktív közreműködését igényelte.
A munkafolyamatról
A briefelési folyamatot és ismerkedést követően online kutatómunkát végeztünk a konkurensek feltérképezésével, a célközönség meghatározásával, kulcsszókutatással, valamint költségelemzéssel. Ezután következett a webfejlesztő kampány stratégiájának, illetve a közösségi média hirdetési kampányoknak a felrajzolása, majd a kitűzött tervek folyamatos megvalósítása.
A Ruhagyári Lakópark kampányának eredményei
Az eredmények naprakész nyomon követését a rendszeres mérésen és a szükséges optimalizáláson felül a közvetlen hangvételű, rugalmas ügyfél-ügynökség kapcsolat is segítette.
Fordítva is igaz: ügyfelünk megtisztelő bizalmát nem kis részben épp azzal nyertük el, hogy átláthatóan dolgozunk, követhető eredményeket produkálunk, pénzégetés nélkül.
5 hét alatt egyetlen apartmanon kívül az összes elkelt
A modern jegyeket ötvöző, egyedi fejlesztésű weboldalnak, és a sikeres közösségi média kampányoknak köszönhetően 5 hét alatt szinte az összes apartman elkelt.
Közös kampányunk után a Ruhagyár Lakópark sikeresen megtelt
A legfontosabb elvárás az egyedi fejlesztésű weboldal rövid időn belüli oldalélesítése, és a közösségi média kampányokon keresztüli célcsoport terelés volt annak érdekében, hogy minél hamarabb elkeljenek az apartmanok.
“Profi csapat, gyors kivitelezéssel! Mindenkinek ajánlom Őket!”

Tolnai Zsófia, értékesítési menedzser, Ruhagyár Lakópark
Te is ilyen pezsgést szeretnél cégednek?
Beszélgessünk az új weboldaladról és az online marketing kampányodról!