Csodás gyógyulások csoda nélkül - A Neuropress sikersztori - Webgrow Digital Agency

Csodás gyógyulások csoda nélkül – A Neuropress sikersztori

Komplett online kommunikáció a Webgrow full service digitális marketing ügynökségtől.

Alapoktól a komplex marketing mixig

A 2023 decemberében

indult projekt során új kommunikációs stratégia, az új arculathoz illeszkedő social megjelenés és Google Ads fiók készült.

Az új, marketing fókuszú weboldal

szépen kiszolgálta a hirdetési kampányokat.

A közösségi média tartalmak, a Google kampány és a weboldal

egymást támogatva segítették elő a sikereket.

Ügyfelünk és célcsoportja

A Neuropress Terápia intézményvezetői 20 éves tapasztalattal rendelkeznek az akupressziós gyógyításban. Módszerükkel olyan betegeknek tudnak segíteni, akik a hagyományos orvoslás szinte minden praktikáját bevetették már, mégsem gyógyultak meg. Hétköznapi és ismert emberek egyaránt igénybeveszik a Neuropress gyógymódot, és szinte kivétel nélkül sikerekről számolnak be.

Kihívások és célok

A gyógyítás, orvoslás rendkívül ingoványos talaj a közösségi médiában és a hirdetési kampánykezelés esetében, ezért rendkívül körültekintően kellett eljárnunk a kommunikációban. Nem ígérhettünk biztos gyógyulást, gyógyírt halálos betegségekre, megoldást a meddőségi problémákra, pedig nem egy, szinte csodába menő gyógyulás történt a terápiának köszönhetően.

Az ügyfélellel egyetértésben kitűzött célok a következők voltak: 

  • elsődlegesen: konverziók generálása, vagyis a bejelentkezések generálása a hat rendelőbe 
  • a Facebook-csatorna frissen tartása, élő, működő vállalkozás benyomás keltése, 
  • valamint az értékesítés támogatása.

Összegezve a kihívásokat, amelyeknek meg kellett felelnünk:

  • Hitelesség kiépítése. Bár a Neuropress Terápia már a mi színrelépésünk előtt is szép számú követőtáborral rendelkezett, széles körben még ismeretlen volt a gyógymód, amelyet PR tartalmakkal hitelesítettünk.
  • Alternatív gyógymód. Az emberek többsége – joggal – tart a hagyományos orvoslástól eltérő módszerektől. Nagyon sok, az elkeseredett embereket kihasználó kuruzsló.
  • Új weboldal lévén organikus forgalomra nem nagyon számíthatott az ügyfél, a weboldalon szinte minden látogató fizetett kampányokból érkezett.

Munkánkat nagyban támogatták azok a sikertörténetek, amelyekről a gyógyult betegek számoltak be. Sok esetben megható, jól átélhető történeteket ismerhetett meg a célközönség, ezzel mélyítve a bizalmat a Neuropress gyógymód iránt. A sikerhez a jó marketingen kívül nélkülözhetetlen a versenyképes termék, vagy szolgáltatás is. Ez pedig a Neuropress esetében adott volt.

Nehéz indulásból happy end

A Neuropress 2023 őszén lecserélte hosszú évek óta szolgáló Joomla keretrendszer alatt futó weboldalát egy új, vonzóbb, a mai kor elvárásainak jobban megfelelő, Wordpress alapú weboldalra. A költöztetés azonban nem volt megfelelően előkészítve, amelynek a következménye a teljes földbeállás volt.

Hiányzó analitikai historika

Bár a Neuropress nem volt ismeretlen az online marketing világában, elmondásuk szerint az ehhez tartozó feladatokat nem igazi szakember, “hobbi marketinges” végezte.

Amikor átvettük a feladatokat, hiányoztak az analitikai historikus adatok. Mi sem és az ügyfél sem tudta, hogy addig pontosan milyen forrásból származott a weboldal forgalma. Nem volt sem Google Analytics, sem Google Search Console fiókjuk. A weboldal költöztetésekor pedig elmaradtak a 301-es átirányítások, így elvesztek a korábbi organikus eredmények.

 

Küzdelem a konverzióért

Adatok híján, plusz új weboldallal, a hirdetési fiókok tanulási fázisban voltak együttműködésünk elindulásakor. Létrehoztuk a konverziós eseményeket, de a hirdetések hatékonysága elmaradt a várttól, hiszen nem volt elegendő historikus adata az algoritmusnak ahhoz, hogy intelligens célra (konverzióra) tudjuk optimalizálni a kampányokat. Először ezért arra koncentráltunk, hogy minél nagyobb forgalmat irányítsunk a weboldalra.

Google Ads és Meta kampányok futtatása

Mivel az új weboldalt még nem indexálta a Google keresőmotorja, a forgalom forrása szinte kizárólag a Google és Meta hirdetésekből származott. Lévén, hogy ekkorra már bekötöttük a Google Analytics-et is a weboldalba, ez tisztán látszott a beérkező adatokból.

A hirdetési fiókok egyre szebb számokat tudtak hozni, de még mindig elmaradtak a várttól. Közben az ügyfél türelme egyre fogyott, hiszen a korábban organikusan is megfelelő számban érkező páciensek elmaradtak, a hat rendelőben dolgozó alkalmazottakat alig tudták munkával ellátni.

Laikusként idegörlő napokat éltek át a Neuropressnél, ők egyetlen számot láttak: kevés a bejelentkező. Mi viszont egyértelmű építkezést és javuló trendet láttunk az analitikában, és meggyőztük őket arról, hogy hamarosan beérik a munka gyümölcse.

Négy hónap alatt hatszoros fejlődés

A különböző marketingcsatornák (Google, Meta, és a weboldal) szépen kiegészítették egymást, így egyre hónapról hónapra több bejelentkezőt tudtunk generálni a weboldalon.

A leadgeneráló folyamat lépései a hirdetésektől a kapcsolatfelvételig

Az első érintési pontot, az értékesítési tölcsér, a funnel tetejét a fizetett Google Ads és Facebook-hirdetések jelentették.

Vagyis a közönség először döntően a fizetett hirdetéseken keresztül találkozott a Neuropress Terápiával.

A Google Adshirdetésekkel azokat a betegeket céloztuk meg, akik aktív betegségtudattal rendelkeztek és tenni is akartak azért, hogy meggyógyuljanak és erre kerestek megoldást az interneten.

A Facebookon a legjobb eredményt a sikersztorik érték el. Nagy interakciót váltottak ki főként a hírességekről szóló posztok, például Sebestyén Balázs, Nyári Dia, vagy Szabó Zsófi beszámolói. A celeb tartalmakon kívül pedig természetesen a videós posztok terjedtek a legjobban. 

Az értékesítési tölcsér, a funnel alja a kiváló felhasználói élményt nyújtó weboldal volt.

A hirdetések és a posztok egyaránt a weboldalra vezették az érdeklődőket. Az egyedi módszer és a sikersztorik ismertetése után egyenes út vezetett a bejelentkezési űrlap kitöltéséig, majd az ügyfél értékesítéssel foglalkozó kollégához.

Címszavakban a Webgrow-csapatról

A csapatról:

a frontvonalban, ügyfélkapcsolattal foglalkozó munkatársakon felül a projekt PPC-menedzser és tartalomgyártó aktív közreműködését igényelte.

A munkafolyamatról

A briefelési folyamatot és ismerkedést követően online kutatómunkát végeztünk a konkurensek feltérképezésével, a célközönség meghatározásával, kulcsszókutatással, valamint költségelemzéssel. Ezután következett a bevezető kampány stratégiájának felrajzolása, majd az egyes eszközök megvalósítása.

Eredmények

Az eredmények naprakész nyomon követését a rendszeres mérésen és a szükséges optimalizáláson felül a közvetlen hangvételű, rugalmas ügyfél-ügynökség kapcsolat is segítette. 

Fordítva is igaz: ügyfelünk megtisztelő bizalmát nem kis részben épp azzal nyertük el, hogy átláthatóan dolgozunk, követhető eredményeket produkálunk, pénzégetés nélkül.

Te is ilyen pezsgést szeretnél cégednek?

Beszélgessünk az új weboldaladról és az online marketing kampányodról!

Felveszem veletek a kapcsolatot