Nyíregyházáról a világhír felé - A P-Tech vadháló sikertörténete - Webgrow Digital Agency

Nyíregyházáról a világhír felé – A P-Tech vadháló sikertörténete

Komplett, kulcsrakész online megjelenés a Webgrow full service digitális marketing ügynökségtől.

Bevezetés nulláról a teljes értékesítésig

A 2023 novemberében

indult projekt során új weboldal, Facebook-oldal, Google Ads fiók és online marketing kampány készült.

A weboldalt a konverziós céloknak alárendelve

(kapcsolatfelvételi űrlap beküldése, e-mail küldés, telefonszám hívás) készítettük, és már az első hónapban elkezdtek jönni az eredmények.

A közösségi média tartalmak, a Google kampány és a weboldal

egymást támogatva segítették elő a sikereket.

Ügyfelünk és célcsoportja

Gyártással, kereskedelemmel és kivitelezéssel is foglalkoznak, így teljeskörű, kulcsrakész megoldást kínálnak ügyfeleiknek. Elsősorban olyan ingatlantulajdonosokat, termőföldtulajdonosokat céloznak, akik biztonságban szeretnék tudni tulajdonukat a kerítésen belül. A magyar piacon kívül jelen vannak már egész Európában és az Egyesült Arab Emirátusokban is.

-> Az ÁP-Technology Kft. 2018-ban alakult családi vállalkozás. A benne dolgozó szakemberek viszont 30 éves tapasztalattal rendelkeznek a szektorban.

Gyártással, kereskedelemmel és kivitelezéssel is foglalkoznak, így teljeskörű, kulcsrakész megoldást kínálnak ügyfeleiknek. Elsősorban olyan ingatlantulajdonosokat, termőföldtulajdonosokat céloznak, akik biztonságban szeretnék tudni tulajdonukat a kerítésen belül. A magyar piacon kívül jelen vannak már egész Európában és az Egyesült Arab Emirátusokban is.

Kihívások és célok

A vadháló gyártásban hatalmas a konkurencia harc, ezért nehéz kitűnni a tömegből.

A legfőbb kihívás az volt, hogy az Áp-Technology saját fejlesztésű termékét hitelessé, elfogadottá tegyük a célközönség számára.

Ebben nagy segítségünk voltak az ügyfél saját készítésű szemléltető videói, a terhelhetőségi tesztvideó és a gyártásról szóló bemutatók.

->Az ügyfélellel egyetértésben kitűzött célok a következők voltak:

  • elsődlegesen: konverziók generálása, vagyis ajánlatkérések gyűjtése
  • a Facebook-csatorna frissen tartása, élő, működő vállalkozás benyomás keltése
  • valamint az értékesítés támogatása.

Összegezve a kihívásokat, amelyeknek meg kellett felelnünk:

  • Új márkáról van szó, saját fejlesztésű termékkel.
  • Erős konkurencia harc. Az ügyfél elmondása szerint hatalmas a versengés a piacon a vásárlókért.
  • Új weboldal lévén organikus forgalomra nem nagyon számíthatott az ügyfél, a weboldalon szinte minden látogató fizetett kampányokból érkezett.

Mivel a termék minősége magáért beszél, validálta magát a piacon, így mi is láttuk a lehetőséget abban, hogy online marketing eszközeinkkel megtámogatva az Áp-Technology még jobban ki tudja aknázni a bennük rejlő lehetőségeket.

Álomból valóság - marketingből eladás

Az Áp-Technology korábbi weboldala egyértelműen gátja volt a sikeres marketingnek, ezen keresztül pedig az értékesítésnek. Egyetlen helyen lehetett beküldeni az ajánlatkérő űrlapot, és a beküldést követően is hibára futott az oldal.

Az új weboldal felépítésében szinte mindent annak a célnak rendeltünk alá, hogy elősegítsük a minél könnyebb ajánlatkérést. Ezért minden egyes termékoldal részévé tettük az ajánlatkérő űrlapot, de ezen kívül létrehoztunk egy külön ajánlatkérő oldalt, valamint ha valakinek általános információra van szüksége, az a kapcsolat oldalon lévő űrlapon írhat a cégnek.

A termékoldalakon nagy hangsúlyt fektettünk a USP-k (unique selling point) vizuális kiemelésére, valamint ahol csak lehetett, konkrét árakat is feltüntettünk a termékeknél, hogy ezzel is segítsük a konverziós eseményeket.

Az új weboldal képekben

Social felületek - hétköznapi kommunikáció a közönséggel

Az Áp-Technology Kft. üzleti Facebook oldalát újra kellett építeni, mert a korábbit ellopták, és már nincs hozzáférésük ahhoz az oldalhoz. Folyamatos tartalomgyártással tettük élővé az új oldalt, amelyen igyekeztünk egy arculatilag és kommunikációban egységes vállalkozás képét kialakítani a célközönség számára. Nem kizárólag sales tartalmú posztokat tettünk közzé, hanem hasznos tippeket is ahhoz, hogy miként tudja a vásárló megállapítani, hogy neki milyen kerítésre, vadhálóra van szüksége területe megvédéséhez. 

Az organikusan is jól teljesítő tartalmakat kiemeléssel juttattuk el a potenciális célközönségnek.

Google Ads kampányok futtatása

A problémájára aktívan kereső célközönséget Google Ads hirdetésekkel szólítottuk meg. A Google hálózatán szöveges keresési hirdetési kampányokkal jutottunk el azokhoz, akik nem impulzus alapján vették fel a kapcsolatot a céggel, hanem tudatosan keresték a vadkár elleni lehető legjobb megoldást. Ez a csoport kisebb, de nagyobb elköteleződéssel rendelkezik, tisztában van a problémájával, és hogy arra megoldást kell találnia, így nagyobb valószínűséggel hajt végre konverziót, mint a közösségi média csatornákon elért impulzusvásárlók.

Látogatóból lead - a P-tech vadháló sikertörténete

A különböző marketingcsatornák szépen kiegészítették egymást, így egyre több látogatót tudtunk a vadhalo.eu oldalra terelni. A weboldal kialakításának köszönhetően pedig magas konverziós aránnyal tudtuk lezárni a látogatásokat.

A leadgeneráló folyamat lépései a hirdetésektől a kapcsolatfelvételig

Az első érintési pontot, az értékesítési tölcsér, a funnel tetejét a fizetett Google Ads és Facebook-hirdetések jelentették.

Vagyis a közönség először döntően a fizetett hirdetéseken keresztül találkozott a P-Tech vadhálóval.

A Google Adshirdetésekkel a minőségi vad- és dróthálókat kereső vásárlókat céloztuk meg, akik nem elégednek meg a “dobozos” megoldásokkal. A termékek hirdetése mellett nagy hangsúlyt fektettünk az Áp-Technology Kft. által biztosított szolgáltatásokra is. Ilyen például az országos kiszállás, a kerítésépítés, a teljeskörű kivitelezés, vagy a 30 éves szakmai tapasztalat. 

A Facebookon a legjobb eredményt a videós tartalmak érték el, azon belül is az, amely a saját fejlesztésű vadháló terhelhetőségét szemléltette egy hatalmas rönk segítségével. Csak ez a videó több mint 4 ezer látogatást generált a weboldalra.

Az organikus elérés lehetőségét is bebiztosítottuk.

Vagyis annak is adtunk esélyt, hogy a weboldalt a keresőből is megtalálják. Ennek érdekében a weboldalt keresőoptimalizáltuk. A webszöveg H1, H2 alcímekkel tagolt, és tartalmazza a célközönség számára legfontosabb kulcsszavakat. Az oldal mobilbarát, betöltési sebessége ideális, elvégeztük a technikai SEO-hoz szükséges beállításokat, a biztonságos kapcsolatot jelző SSL tanúsítványtól a képek- és fájltömörítésig. 

Az organikus eléréshez a Facebook-oldal is hozzájárult, a követőtábor gyarapodásával még szélesebb közönség is tudomást szerezhetett a P-Tech vadhálóról.

Az értékesítési tölcsér, a funnel alja a kiváló felhasználói élményt nyújtó weboldal volt.

A hirdetések, posztok és offline eszközök egyaránt a weboldalra vezették az érdeklődőket. A saját fejlesztésű termékek előnyeinek ismertetése után egyenes út vezetett a visszahívás kéréséig, majd az ügyfél értékesítéssel foglalkozó kollégájához.

Napi 4-5 ajánlatkérés

Címszavakban a Webgrow-csapatról

A csapatról:

a frontvonalban, ügyfélkapcsolattal foglalkozó munkatársakon felül a projekt webfejlesztő, szövegíró és PPC-menedzser aktív közreműködését igényelte.

A munkafolyamatról:

A briefelési folyamatot és ismerkedést követően online kutatómunkát végeztünk a konkurensek feltérképezésével, a célközönség meghatározásával, kulcsszókutatással, valamint költségelemzéssel. Ezután következett a bevezető kampány stratégiájának felrajzolása, majd az egyes eszközök megvalósítása.

Az eredmények naprakész nyomon követését a rendszeres mérésen és a szükséges optimalizáláson felül a közvetlen hangvételű, rugalmas ügyfél-ügynökség kapcsolat is segítette. 

Fordítva is igaz: ügyfelünk megtisztelő bizalmát nem kis részben épp azzal nyertük el, hogy átláthatóan dolgozunk, követhető eredményeket produkálunk, pénzégetés nélkül.

A P-Tech vadháló online marketing kampányának eredményei

Értéknövekedést támogató brand született.

A P-Tech Vadháló a gyártósort és a terhelhetőséget bemutatva saját jogon teremtett márkát a vadhálók sorában. Marketing eszközeinkkel kiemeltük és jól láthatóvá tettük a termék egyedi előnyeit, ezzel pedig elősegítettük a nagyobb konverziós arányt a célközönségnél. Mindez pénzben kifejezhető értéket is jelent, átlagosan havi több mint 100 ajánlatkérés érkezik az űrlapokon keresztül.

Sok ajánlatkérés egyenlő sok megrendelés

Természetesen nem elég, ha csak beérkeznek az ajánlatkérések. Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a marketing önmagában nem tud lezárni egy értékesítési folyamatot.

Ahhoz jó termék kell, piacképes ár, megfelelő vevőszolgálat és utógondozás.

Szerencsére a P-Tech Vadháló esetében mindez együtt adott, így az eredmény sem maradt el.

“Annyi ajánlatkérés és munkánk van, hogy már nem győzőm behozni a statisztika írást, köszönjük szépen.” – Ács Milán, tulajdonos

A kampány ideje alatt szinte minden csatornán érkeztek megkeresések az ügyfelünkhöz. A legtöbben a weboldalon keresztül, illetve telefonon vették fel a kapcsolatot. (A weboldalon visszahívást kérhettek, a telefonos elérhetőséget valamennyi platform tartalmazta).

A keresési kampány 10%-os átkattintási aránya (CTR) a weboldalról folyamatosan érkező leadek fényében meggyőző részeredménynek bizonyult.

“Mióta őket bíztuk meg a marketing vezénylésével, a termékeinkből 15%-al értékesítettünk többet 4 hónap alatt, mint az előző teljes évben összesen. A weboldal kifogásolhatatlan, aktuális változtatásokra gyorsan reagálnak, a marketing pedig magáért beszél. A számok azt mutatják, hogy a növekedésünkhöz nagyban hozzájárul az ő munkájuk is, előreláthatólag hosszú éveken keresztül igényeljük a szolgáltatásukat, ha továbbra is tartják a színvonalat. Bátran ajánlhatjuk.”

Ács Milán, tulajdonos

Te is ilyen pezsgést szeretnél cégednek?

Beszélgessünk az új weboldaladról és az online marketing kampányodról!

Felveszem veletek a kapcsolatot