Online marketing szolgáltatás - Webgrow Digital Agency

Növekedj online marketinggel

Előretörni a Google-ben. Hirdetésekkel érdeklődőket szerezni a Facebookon, Instagramon, TikTokon. Saját tartalmakkal közösséget építeni, ott lenni a célcsoport fejében. Ha mindezeket következetesen, az üzleti céljaidat szem előtt tartva csinálod, vállalkozásod növekedni fog. Ebben segít online marketing szolgáltatásunk.

Érjük el ott a vevőidet, ahol aktívak

Menj oda, ahol a leendő ügyfeleid vannak és villanyozd fel őket olyan üzenetekkel, amelyek szó szerint behúzzák őket a funneledbe. Ilyen egyszerű, és ilyen nehéz az online marketing.

A kiszámítható növekedés gátja olykor “csak” az, hogy nem tudod, hol keresd a közönséget, és hogy amit mondani szeretnél nekik, az hidegen hagyja őket.

Havonta akár több százezren ütik be a Google-be a termékedhez, a szolgáltatásodhoz kapcsolódó kifejezéseket. Ezrek töltenek hosszú órákat minden egyes nap a közösségi oldalakon, lecsapva minden olyan tartalomra (legyen az fizetett hirdetés vagy sem), ami azzal a problémával kapcsolatos, amit csak te tudsz megoldani.

->És “csak” a szemük elé kell kerülnöd. De hogyan? Okosan megtervezett és kivitelezett, folyamatosan tesztelt online marketinggel.

A döcögős és a sikeres online marketing között a stratégia a különbség 

Az online marketinggel két dolgot nyersz!

  1. A weboldaladra, a kampányoldaladra érkező célirányos forgalmat.
  2. Előmelegített, lelkes közönséget, akiknek véleményére, válaszaira, választásaira joggal építhetsz döntéseidnél.

Mindezt fizetett hirdetésekkel és organikus (hirdetéssel nem támogatott) tartalmakkal érheted el.

A fizetett hirdetések gyorsan hadrendbe állnak, tűpontosan célozhatók és könnyen változtathatóak, cserébe a hirdetéskezelő fiókok profi kezeket igényelnek, félmilliós havi büdzsé felett különösen.

Az organikus tartalom előállítása megfontolt építkezést feltételez. Ezzel együtt a fizetett hirdetés sem sprint, ha növekedni akarsz, itt is maratonban gondolkozz.

Mondd tovább

Google PPC-kampányok - egy keresésre a vevőktől

Ugye jó lenne csak azok után fizetni, akiket valóban érdekelsz? A kattintás alapú, PPC (pay per click) hirdetéseknél valóban csak akkor fizetsz, ha az érdeklődő kattint.

Google keresési hirdetések - és a látogatók jönnek eléd

Aki beírja a keresőbe, hogyan csökkentheti a villanyszámláját, vagy milyen befektetési ingatlanok vannak a közelben, szomjazik az információra. A Google fizetett hirdetéseivel gyorsan a találati oldalak előkelő helyére kerülhetsz. Így nem kell megvárnod, míg weboldalad keresőoptimalizált tartalma organikusan is megtalálja hozzájuk az utat.

  • Kidolgozzuk a hirdetések típusait, beállítjuk Google Ads fiókodat.
  • Kulcsszótervezést végzünk, elkészítjük a hirdetési szövegeket.
  • Létrehozzuk a kampányokat a megfelelő célközönség(ek) számára.
  • Figyeljük, hogy teljesítik a mérőszámokat a hirdetések.
  • Finomhangolunk, karbantartjuk a kulcsszólistát és a kizáró kulcsszólistát.

Google Shopping kampány - keresőből a kosárba

Webshopként Google Shopping hirdetés nélkül lenni olyan, mintha befalaznád a kirakatodat. Vevőd beírja a keresőbe, hogy mire vágyik, terméked a találati oldalon megjelenik, képpel, névvel, a cégnévvel és az árral. Attól sem kell félned, hogy mellette a versenytársak is feltűnnek, legalább össze tudja hasonlítani őket.

  • Releváns keresési kifejezéseket rendelünk a termékedhez.
  • A termékadatokból vonzó képes Google Shopping hirdetést varázsolunk.
  • A lenyűgözött látogatót már csak egy kattintás választja el a vásárlástól.

Google Display kampányok - tűnj fel még több ezer helyen

Ezek a képes hirdetések nem a Google-ben jelennek, meg, hanem a világszerte több ezer webhelyből, portálokból, weboldalakból álló Google Display hálózaton. 

  • A hirdetéseket úgy állítjuk be, hogy ott jelenjenek meg, ahol célközönséged demográfiai jellemzői vagy érdeklődése köre alapján jelen van.
  • Leginkább remarketing kampányban célozzuk meg vele azokat, akik kapcsolatba léptek veled, pl. meglátogatták a weboldaladat, valamelyik közösségi oldaladat.
Érdekel, beszéljünk róla

Facebook-, Instagram- és TikTok-hirdetéseid kezelése - stratégia, célzás, megvalósítás

Vitathatatlan, hogy sokaknak a Meta platformjai jelentik “a” közösségi médiát. Magyarország kétharmadának van Facebook-fiókja, de az Instagramon is 3 millióan vannak. Szinte biztos, hogy a te célcsoportod is elérhető az oldalakon. A világszerte egymilliárd felhasználót elérő TikTokon is nyomós okod lehet hirdetni: minden 4. látogatójuk csak ott érhető el.

  • Ismertséget szereznél, forgalmat terelnél az oldaladra, aktivitásra, érdeklődőkre vágysz, értékesítenél? Először lefordítjuk céljaidat a platformok nyelvére.
  • Megtervezzük a célközönséget az életkoruk, lakóhelyük, érdeklődési körük, vagy a márkád iránt mutatott érdeklődés alapján, és beállítjuk a költségkereteket.

Követünk, tesztelünk, és a közösségi hirdetések növekedésed szolgálatába állnak.

Benne vagyok

Hírlevél - amit azért kérnek, mert tényleg érdekli őket

Hírleveleddel azért találkoznak követőid, mert feliratkoztak rá, és nem azért, mert az algoritmus eléjük pakolta. Ez minden organikus tartalomra igaz, de az e-mail marketingre különösen. A hírlevelezés valódi párbeszéd, egy baráti kapcsolat, amelyben még a sales levelek is értéket adó szemlélettel készülhetnek.

  • Megtervezzük az e-mail-marketingedet a levelek típusától a tartalmukig.
  • Összerakjuk a levelek kiküldéséhez szükséges rendszert.

Hírlevélkampány-kezelés. Elkészítjük, időzítjük, kiküldjük, analizáljuk és folyamatosan tökéletesítjük a hírleveleket – azaz működtetjük az e-mail-marketing rendszert.

Benne vagyok

Közösségi média oldalak kezelése, tartalomgyártás - jelenlét és közösség egyben

Facebook- vagy Instagram-posztjaidat követőid anélkül is láthatják, hogy külön hirdetnél rá. A felhasználókat érdeklő tartalmakat a milliós nézettségig pörgető algoritmusával a TikTok szintén jóbarátod lehet, ha növekedni szeretnél. Igaz, nem mindegy, mit, mikor és hogyan posztolsz.

  • Megbeszéljük, mi áll vállalkozásod fókuszában, merre terelnéd a közönséged.
  • Ha kell, létrehozzuk üzleti oldalaidat, és több hónapra előre megtervezzük, hogy milyen témákat jelenjenek meg a szöveges vagy videós tartalmakban.

Ha az exkluzivitás a cél, zárt Facebook-csoportot is létrehozunk.

Beszéljünk róla

Így tervezzük és valósítjuk meg online marketingedet

Pályára állunk

Megkérdezzük, mit szeretnél elérni, a céljaidhoz online csatornákat javasolunk, közösen meghatározzuk a mérőszámokat, majd azt is felrajzoljuk, honnan hová haladunk.

Ránézünk a piacra

Feltérképezzük versenytársaid weboldalát, hirdetéseit, organikus tartalmait is, hogy okuljunk belőlük.

Bebiztosítjuk az eredményeket

Átnézzük a weboldaladat, landing oldaladat, hirdetési fiókjaid, megnézzük, rendben vannak-e a méréseid, és ha a konverziót bármi is veszélyezteti, javaslatot teszünk a csiszolására.

Indulnak a kampányok, tartalmak

Akár minden szolgáltatásra, termékkategóriára külön hirdetési csoportot állítunk fel, elkészítjük organikus posztjaidat.

Mérünk, tesztelünk, mérünk, tesztelünk

Akár több hirdetést is létrehozunk, hogy versenyeztetni tudjuk őket a teljesítményük alapján.

Riportolunk, elemzünk, finomhangolunk, te növekedsz

Havonta riportolunk a kampányok, tartalmak sikerességéről, a látogatói viselkedéséről, konverzióról, a mérőszámok teljesüléséről.

Sikersztorik

Kérj ingyenes konzultációt!

Nagyratörő üzleti céljaid biztos hátteret igényelnek? Igen, van egy pont (és büdzsé), ahonnan már nem “online marketingezésre” van szükséged, hanem átgondolt, egymással összehangolt eszközökre, az online csatornákon átívelő stratégiára.

Full-service digitális marketing ügynökség vagyunk, így az online marketinged minden egyes szeletét ránk bízhatod. Átlátjuk, kézben tartjuk, sikerre visszük.

Töltsd ki az űrlapot, és beszéljük meg, miben segíthetünk!

Beszélgessünk

Kérj ingyenes konzultációt és ajánlatot!

Kovács Dorián

Alapító, vezető

“A növekedésben szeretnénk segíteni a web világában. Ezt szem előtt tartva tervezzük meg  weboldaladat, webáruházadat, PPC-kampányodat vagy SEO-stratégiádat.”

Írd meg, miben segíthetünk és milyen telefonszámon, e-mailen érünk el. A 15-20 perces, telefonos vagy videós beszélgetésen átbeszéljük, hogyan érhetjük el együtt a céljaidat.

    Válassz szolgáltatást